Aktuálně 51291 nabídek práce!

Nabídka práce: Zákaznická podpora a správa obsahu e-shopu, Karlovy Vary

Pozice: 
Zákaznická podpora a správa obsahu e-shopu
Zaměstnavatel: 
Kokiska s.r.o.
IČO: 
02509016
Oblast (okres, kraj): 
Karlovy Vary
Obor práce: 
Administrativa
Nejnižší požadované vzdělání: 
Středoškolské
Typ pracovního poměru: 
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost: 
Ne
Mzda: 
26000
Popis práce: 

Kontakt: Friedlová Martina, tel.: 775 228 788, e-mail: martina.friedlova@kokiska.cz
Koho že to právě hledáme? Třeba to budeš zrovna ty, kdo rozšíří náš tým! Mrkni na naší nabídku a určitě se nám ozvi.
Do našeho týmu customer care hledáme nadšence se zápalem pro nakupování a komunikaci. Protože kdo dokáže lépe pomoci zákazníkovi, než ten, který také rád nakupuje?
Spolu s naším týmem budeš pro naše zákazníky první kontaktní osobou.
Náplní práce je zodpovídání všech dotazů od našich zákazníků na témata produkty, doba dodání, platby, informace k reklamacím a mnoho dalšího.
Vždy se snažíme najít nejen správné řešení, ale hlavně vykouzlit zákazníkovi úsměv na tváři. Společně také budeme pracovat na zvyšování standardů naší zákaznické péče.
A to vše v našich moderních kancelářích v Karlových Varech.

Proč pracovat zrovna u nás?
- multijazyčný tým - prodáváme nejen v České republice ale také na Slovensku, Maďarsku, Polsku, Bulharsku, Rumunsku a Chorvatsku
- zajímá tě náš sortiment? Tak určitě mrkni na naše webové stránky - www.kokiskashop.cz a www.gorillasports.cz
- firemní kultura je budovaná na důvěře a otevřenosti
- dostaneš kompletní zaučení a koučink od našich zkušených kolegů
- nabízíme široký systém benefitů - občerstvení na pracovišti, mimořádné a vánoční odměny, sick days, teambuilding, vzdělávání, částečný home office (po kompletním zaučení), stravenkový paušál

Co u nás tedy budeš dělat?
- komunikovat se zákazníky (telefon, email, chat) a odpovídat na jejich otázky
- kontrolovat příchozí objednávky a řešit individuální přání zákazníků
- přidávat nové produkty, ale také upravovat již existující, případně opravovat chyby a překlepy

Co očekáváme my od Tebe?
- rozhled v oblasti internetového obchodu a jeho základní znalost
- uživatelská znalost PC, textového a tabulkového editoru
- uvítáme anglický jazyk alespoň na úrovni A2 a chuť se dále zlepšovat
- výborné vyjadřovací schopnosti
- komunikativnost - nebát se zvedat telefon a zjistit co zákazník potřebuje
- přátelské a sebevědomé vystupování i v obtížných situacích
- preciznost, smysl pro detail a musíš být týmový hráč

Zbývající, ale důležité informace pro Tebe:
- platové ohodnocení 26000 - 28000,- Kč
- stravenkový paušál
- vánoční odměna 400,- Kč za každý odpracovaný měsíc
- sick days 40 hodin
- dovolená 20 dní (= 160 hodin)
- home office (max. 4 dny v měsíci)
- turnusové služby (krátký - dlouhý týden)
- datum nástupu: možný ihned

Kontakt na zaměstnavatele

Kontaktní osoba: 
Martina Friedlová
Telefon: 
775 228 788
E-mail: 
Počet zobrazení inzerátu: 
43×